March 12, 2020

Олександра Дікая: Як самостійно витягувати себе з труднощів

В особливо важкі періоди я звикла витягувати себе сама.

Тому що лише я по-справжньому знаю, що відбувається у мене всередині. А значить не варто розраховувати навіть на найближчих людей, нажаль. Тому, усвідомлюєш це і починаєш мінятися.

В моїй формулі змін 4 компоненти:

ДИСТАНЦІЯ
Зупиняюсь, видихаю і кажу собі: "Ок, що означає ця ситуація з висоти всього життя?" Я ніби підіймаюсь високо над собою і дивлюсь на цей період, як на частину ландшафту. І розумію, що це пройде, просто період такий.

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ Я починаю жити так, ніби є тільки моя відповідальність. Ніби я зовсім одна і немає на кого покластися.
Не шукаю допомоги, а просто кажу собі: "Ніхто не прийде, все тільки в моїх руках". І стає простіше. Зникає контраст "очікування-реальність". Просто береш і робиш, а не чекаєш, що хтось щось вирішить.

ВІДДАВАННЯ Звучить парадоксально, але, віддаючи, я знову наповнююсь. Наприклад, коли енергія зовсім на нулі, я іду підтримати когось, кому в цей період теж складно.

СТРУКТУРА Сідаю і пишу щось по пунктах. Перетворюю емоційне в раціональне. І стає легше. Ніби прибирала в шафі і розклала все по поличках. Тоді і дихається легше і думається чистіше.

Саме зараз я переживаю важкий період. Але дистанціюючись я усвідомлюю, що це один із найщасливіших періодів мого життя. І запам'ятати я про нього хочу не дрібні складності, а радість.

Тому: ДИСТАНЦІЯ, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ВІДДАВАННЯ і СТРУКТУРА.
Безмежна любов і тільки вперед!

Приєднуйтесь до Telegram-каналу Журналу СМРНК і отримуйте натхнення та інструментальні знання про розвиток власної справи
Або підписуйтесь на дайджест і раз на тиждень отримуйте email зі збіркою усіх нових статей
Якщо зручніше слідкувати в соц мережах: Facebook, Instagram