Троица не Библейское учение
May 7, 2023

Бінарність і не якої тернарності 

Бінарність і не якої тернарності

Якщо Святий дух Бог, тоді чому в нього немає імені, немає престолу, він ніколи не сидів біля Батька, не сидить і говорячи про майбутнє Біблія навіть не згадує про те, що колись там сяде. Духу святому ніхто ніколи не молився і йому ніхто не підкоряється на відміну від Батька та його Сина.
Ісус ніколи не говорив що він і Дух святий одне, або вони єдині, або Дух наділив його владою, або Отець наділив владою Дух святий, Ісус ніколи не говорив про своє хоч якесь відношення до Святого Духа. Говорив тільки про себе і свого Батька. Я і Батько, Я і Батько...

В I-му столітті нашої ери християни дотримувалися БІНАРНОГО вчення про Боже Царство Бога.

«“Сказав Єгова моєму Господу: «Сиди праворуч від мене, поки не покладу твоїх ворогів тобі під ноги»”?» (Матвія 22:44)

« Потім я побачив, як поставили престоли і сів Давній днями. Його вбрання було біле наче сніг, а волосся на голові — немов чиста вовна. ... Далі у нічних видіннях я побачив, як із небесними хмарами йшов хтось подібний на сина людського. Йому було дозволено підійти до Давнього днями, і його підвели до Нього. ¹⁴ І дано було йому правління, славу й царство, щоб люди всіх народів, націй і мов служили йому. Його правління — правління вічне, воно не припиниться, і царство його не буде знищене.» (Даниїла 7:9-10,13-14)

« А цей чоловік [ Ісус ] раз і назавжди приніс одну жертву за гріхи, а потім сів праворуч від Бога» (Євреїв 10:12)

«Я [Ісус], перемігши, сів з Батьком н̤а̤ й̤о̤г̤о̤ престолі.» (Об’явлення 3:21)

« Там більше не буде жодного прокляття. У місті стоятиме престол Бога та Ягняти, і раби Бога будуть служити йому.» (Об’явлення 22:3)

Подумай про те, які узи поєднують Єгову та його Сина? Ісус сказав: «Батько мене любить» і «Я люблю Батька» (Івана 10:17; Івана 14:31).Різні особи, але їх об'єднує одне ... ЛЮБОВ. «Він — ВІДДЗЕРКАЛЕННЯ слави Бога, точне ВІДОБРАЖЕННЯ його сутності, і він підтримує все могутнім словом. Очистивши нас від гріхів, він [ Ісус ] сів на височині праворуч від Величного [Бога Єгови].» (Євреїв 1:3).