про секс
September 1, 2018

Як навчитися робити собі йоні масаж

Підготуй місце.

Знайди місце, де тобі буде максимально зручно. Якщо це можливо, забезпеч собі комфортну температуру. Для мене це ліжко, постільна білизна улюбленого кольору, свічки та носки на ноги, бо коли вони мерзнуть, мені складно концентруватися на відчуттях тіла. Можна підібрати комфортне освітлення чи увімкнути музику. Візьми лубрикант, який тобі подобається. Для масажу знадобиться від години до двох.

Підготуй голову.

Я розпочинаю підготовку з розслаблення. Якщо у мене є час, я приймаю ванну. Якщо часу менше, приймаю душ. Завжди слідкую за своїми відчуттями, як вода відчувається на шкірі. Після чого я лягаю на ліжко, підкладаю під стегна подушку та опускаю ноги на підлогу, і концентруюся на диханні. Глибокий вдих носом, видих ротом. Все правильно, якщо дихання можна почути в кімнаті. Під час дихальних вправ я шукаю точки напруги в тілі і спочатку максимально напружую це місце, потім розслаблюю. Мета: досягти максимальної розслабленості перед початком.

Проблема: іноді мені складно заспокоїти свій розум, щоб отримати задоволення від процесу. Під час медитації я уявляю ці думки хмарками і відпускаю їх, без спроб боротися.

Підготуй тіло.

Точно як кліторальна стимуляція готує до пенетрації, перед йоні масажем потрібно приділити увагу тілу. Почни з повільних доторків до живота, грудей, внутрішньої сторони стегна. Торкайся, доки тіло не розпочне відкликатися задоволенням.

Можна зробити тантричний масаж грудей. Розпочни з рухів із зовнішній частин до середини, але не торкайся ареол. Потім переходь до кругових рухів, ледь торкаючись пальцями шкіри. Поступово посилюй тиск. Спочатку рухайся по колу, потім спробуй легкі стискання. Торкайся ареол та сосків тільки коли відчуєш збудження і потребу. Спочатку торкайся сосків по колу, поклади пальці на груди і веди їх нагору, змикаючи над соском. Коли соски піднімуться, можеш спробувати щипати їх та перекочувати між пальцями. Можна експериментувати з різним тиском, головний принцип - йди за задоволенням. Інтенсивність можна послаблювати і знову посилювати.

Зроби масаж.

  1. Поклади руку на вульву. Пести вульву всією долонею, спробуй легенько постукувати пальцями по ній і промежині
  2. Спробуй нею повібрувати долонею. Потім доторкайся до великих губ: зверху вниз, з одного боку, потім з іншого. Спробуй перекочувати їх між кінчиками пальців та потягувати
  3. Переходь на клітор, пести його круговими рухами, потягуй його, масажуй з боків. Яка сторона більш чутлива у тебе?
  4. Проникнення має бути дуже легким: просто поклади палець на вхід у вагіну, розслабся, відчуй, як вхід розслабляється і палець проникає без опору. Проникнення не має бути глибоким. Досліджуй вхід, торкаючись за ходом годинника, рухайся глибже, якщо хочеться, після повного кола. Ключ до успіху: не поспішай.
  5. Стимулюй зону G різними рухами: зиґзаґоподібними, по колу, натискаючи як на кнопку дзвінка, рухаючись вперед і назад. Вільною рукою стимулюй клітор по черзі, або одночасно з вагіною

Я не слідкую якомусь плану стимуляції, просто досліджую різні зони вульви, концентруюся на відчуттях. Якщо не відчуваєш потреби у проникненні, це ок. Якщо не подобається якийсь дотик, спробуй щось інше. Якщо ти вже перейшла до йоні масажу, можна повертатися до стимуляції тіла, або робити паузи.

Під час масажу зони G іноді можуть виникати інтенсивні відчуття, хочеться плакати. Дозволь собі прожити емоції. Якщо ти робиш комусь масаж, не лякайся, зроби паузу, але тримай контакт. Поклади руку на живіт, або обійми, якщо про це попросять. Згідно психосоматики, це зона, де зберігаються старі травми. Коли я тільки розпочинала екпериментувати з йоні масажем, то іноді згадувала травматичні епізоди з дитинства, про які, здавалося, давно забула, одягалася і плакала, заспокоючи себе, що тепер я в безпеці. Тож навіть якщо відчуваєш сильні емоції, це просто щось, на що потрібно звернути увагу, а ні в якому разі не докоряти собі.

Я не ставлю за мету оргазмувати під час масажу, для мене він відрізняється від мастурбації своєю метою. Тож якщо я відчуваю, що вже близько, то використовую техніку "edging (доведення до краю)". Я припиняю рухатися і концентруюся на диханні, або змінюю місце стимуляції. (до речі, цю техніку можна використовувати для посилення оргазмів).

В залежності від настрою, після масажу я можу довести себе до оргазму, але це точно не обов'язково. Хоча після деяких сесій мене до оргазму могло довести що завгодно.

Після масажу

Йоні масаж може бути доволі інтенсивним досвідом. Тож наприкінці поклади одну руку на серце, іншу на живіт. Подякуй собі за цей час. Зроби для себе щось приємне, я зазвичай заварюю улюблену каву або приймаю ванну.

Якщо робиш масаж партнерці, то ритуал "закриття" дуже зближує. Поділись побаченим, розкажи їй, яка вона прекрасна у задоволенні.