cliteracy
@cliteracy
sex nerd
14 posts
про секс

Чому новій іграшці потрібно дати шанс (або три)

Я так довго обираю іграшки, що коли помиляюся, сприймаю це як особисту образу. Нажаль, навіть якщо ви добре підготувалися, нова іграшка може розчарувати. Але якщо перша зустріч розчарувала, це не привід викидати нового друга з балкону. Не засмучуйтесь, іноді вам просто потрібно познайомитися ближче.

10 речей, які роблять жінки з чудовим сексуальним життям

Оригінал від Емілі Нагоскі

Edging

Якщо можна було б обрати лише одну варіацію сексу і позбутися решти, я б залишила мастурбацію. Для мене це найвищий ступінь піклування і захоплення собою. Навіть якщо у більшості зізнання у тому, що ти провела три години за мастурбацією викликають подив (хоча той же самий час з серіалами вкладається в норму), як не мене, це найкращий спосіб провести вечір.

Мапування йоні

Чи добре ви знаєте свою вагіну? Ви знаєте, де саме натиснути, аби було добре, а які частини ліпше не чіпати?

Як навчитися робити собі йоні масаж

Знайди місце, де тобі буде максимально зручно. Якщо це можливо, забезпеч собі комфортну температуру. Для мене це ліжко, постільна білизна улюбленого кольору, свічки та носки на ноги, бо коли вони мерзнуть, мені складно концентруватися на відчуттях тіла. Можна підібрати комфортне освітлення чи увімкнути музику. Візьми лубрикант, який тобі подобається. Для масажу знадобиться від години до двох.

Фінгеринг

Фінгеринг - стимуляція пальцями вульви, піхви або ануса. Я її дуже люблю з партнеркою, бо через дивний кут її складно виконати на собі.