про секс
September 17, 2018

Чому новій іграшці потрібно дати шанс (або три)

Я так довго обираю іграшки, що коли помиляюся, сприймаю це як особисту образу. Нажаль, навіть якщо ви добре підготувалися, нова іграшка може розчарувати. Але якщо перша зустріч розчарувала, це не привід викидати нового друга з балкону. Не засмучуйтесь, іноді вам просто потрібно познайомитися ближче.

Ось чому перший раз міг не скластися:

  • не було підготовки

Так само як під час сексу з пенетрацією, перед тим як ввести іграшку потрібно розігрітися, торкатися грудей, пестити вульву чи розпочати з кліторальної мастурбації

  • не вистачило лубриканту

Навіть якщо ви встигли збудитися, для комфортного вживання може не вистачити змазки. Використайте улюблений лубрикант на водній основі

  • не той настрій

Якщо ви мастурбуєте, щоб позбутися стресу, чи позбутися головного болю, то краще робити це звичним способом. Нову іграшку варто приберегти до розслабленої мастурбації. Я іноді нехтую цією порадою, особливо коли я довго чекала на іграшку. Але якщо мені погано чи сумно, то оргазм не матиме нічого спільного із задоволенням.

  • мало часу

Є іграшки, якими складніше досягти швидкого результату (наприклад Volta), і варто приділити їм десь годинку, щоб подивитись, що до чого.

  • хтось дивився

Якщо у вас складнощі з тим, щоб досягти оргазм з партнер_ом, чи ви потребуєте зусиль, щоб повністю розслабитися, почніть з самостійного тренування. Навіть якщо це прям партнерська іграшка. Я свій We Wibe довго просто в кіно носила, коли сама ходила на сеанси. Бог його знає, що там показували, але відтоді я фанатію від кінотеатрів.

До того ж, коли ви натренуєтесь на собі, будете точно знати, як потрібно вас стимулювати, щоб було добре.

  • ви купили іграшку для нового типу стимуляції

Якщо іграшка для стимуляції, якої не було, або яку ваш мозок не асоціює з задоволенням, можуть виникнути складнощі. Перехід від "о, хтось чіпає моє коліно" до "мм, колінний оргазм" може потребувати часу. Загальне правило - поєднайте нову стимуляцію з тим, що ви вже любите. Наприклад, якщо ви готові з пестощів пальцем перейти до анального плагу, поєднайте введення зі стимуляцією клітора. З часом мозок сформує нові зв'язки та прокинуться всі потрібні нервові закінчення.

  • іграшка не відповідає особливостям вашого тіла

Не втомлююсь повторювати, всі ми різні і це ок. Ваші статеві органи неповторні та тому те, що для когось гарантує оргазм, вас може залишати незадоволеною і розчарованою. Досліджуйте себе. Ви знаєте, яка стимуляція клітора вам подобається? А яка сторона вульви більш чутлива? А де приємно, коли ви торкаєтеся вагіни?

  • іграшка не виправдала очікувань

Можливо у неї занадто високі вібрації чи недостатня потужність. Чи навпаки, вона занадто потужна. Якщо справа в іграшці, тут вже нічого не поробиш. Повернути їх, на жаль, не можна, але завжди можна дати волю фантазії.

Я купувала Cookie, але мені взагалі не сподобалося, як він відчувається на вульві, а для клітора мені потрібно більше потужності. І груди ним стимулювати мені не сподобалося. І він доволі довго лежав забутий у скрині з іграшками. Але потім я знайшла. Для мене він - додатковий вібратор. Це був один з кращих оргазмів, коли мені ним стимулювали пальці ніг одночасно з мастурбацією.

Найчастіше іграшки для вагінальної стимуляції використовують зовні, притуляють до клітора, вульви чи перинеуму.

Як покращити шанси на те, що іграшка підійде:

  • перевірте інформацію у кількох джерелах. Обирайте блогерів (бажано не рекламні пости), а не виробників чи журнали. Спробуйте знайти блогерів, у яких схожі з вашими особливості. Наприклад, також мають високий клітор чи не люблять вібрації.
  • досліджуйте власне тіло. Якщо ви точно знаєте, що вам подобається, простіше підібрати іграшку.
  • дійдіть до сексшопа, якщо маєте можливість. Потримайте його в руках, якщо потрібно, поміряйте чи дістане відросток до клітора (в деяких сексшопах у консультанта навіть буде лінійка) та подивіться, чи достатньо вам потужності вібрації. Порівняйте з тим, що ви вже використовуєте. Якщо ваш максимум - два пальці, не беріть величезний ділдо.
  • якщо дійти можливості немає, пошукайте огляди на youtube чи навіть попросіть в інтернет-магазині зняти вам тестер на відео.

Не існує ідеальної іграшки, яка підходить всім (так, навіть вже легендарні вакуумні іграшки), але це відкриває простір для експериментів. Можна знайти те, що сподобається саме вам, або з'ясувати, що вібратори вам не подобаються від слова зовсім. Не важливо, яким чином ви шукаєте задоволення. Круто, що від сексу можна взяти те, що потрібно саме вам.