June 18, 2020

Відповіді на запитання

Чи давно ти займаєшся торгівлею на біржах?
Займаюся я торгівлею давненько. Є хороші успіхи в вигляді стабільного доходу. Більшу частину прибутку приносять платні сигнали з торговельних майданчиків. Якраз таки ці сигнали я викладаю безкоштовно в своєму приват каналі.

З якої суми варто почати заробляти?
Кожен вирішує сам для себе. Раджу починати з 20 доларів, при цьому відкриваючи мінімальні операції по 1 долару (5% від банку). Таким чином ви виключаєте ризики максимально. Ніяких догонів ми не використовуємо. Тільки фіксований відсоток.

Я ніколи не займався подібним. Чи можу я при цьому заробляти і чи складно розібратися?
У Приватному каналі знаходиться приблизно 90% новачків, які знати не знають що таке трейдинг і торгівля криптой. Але це не заважає щодня заробляти за допомогою сигналів. Все що вам потрібно зробити це вибрати валютну пару, яку я вказую, виставити час закриття угоди і вибрати підвищення або зниження курсу. Після закінчення часу (15-30 хвилин) закриття угоди ви отримуєте 70-90% прибутку. Все гранично просто. Виведення коштів відбувається протягом дня.

Яка твоя вигода давати сигнали безкоштовно?
На це питання розгорнуту відповідь тут - https://teletype.in/@optionsua/558i2yMbe

Чи є ризики?
Ризики є по всіх усюдах, їх ніхто не відміняв. АЛЕ, практика і статистика показує довгостроковий і стабільний дохід. Якщо ви все ж боїтеся втратити гроші, то раджу почати з маленької суми в 20 доларів, попрацювати з нею тиждень-місяць-рік і далі вирішити чи варто збільшувати свій банк і заробляти трішки більше.

Я хочу спробувати, як мені потрапити в приват?
Потрібно ознайомитися з інформацією в посиланні