June 18, 2020

Робити гроші легко

Усім привіт, мене звуть Женя!

Я не позиціоную себе як Мега-трейдер мультимільярдер, я всього лише людина, яка публікує платні сигнали безкоштовно і заробляю на цьому разом з своїми підписникаи, цікаво чи шукаєш щось схоже? Читай далі.

Напевно ти помітив, що у нас є закритий канал, в який я щодня викладаю сигнали на ті чи інші валютні пари, за допомогою яких ми і заробляємо.


Хочу повідомити, що ПОКИ ЩЕ вхід безкоштовний і навіть повний новачок може на цьому заробляти, або як мінімум спробувати себе в трейдингу.

Можливо ти запитаєш, "у чому твоя вигода допомагати безкоштовно?". Дане питання я отримую щодня від великої кількості новачків і це нормально, адже у багатьох є сумніви, тому раджу тобі прочитати статтю (у чому моя вигода)

А тепер давайте до дій!

Відразу обмовлюся - Ніяких внесків за вхід в приват я не беру, розкруток рахунків не роблю і платних уроків не проводжу.

1. Зареєструватися на торговій платформі - ПОСИЛАННЯ

2. Далі: після реєстрації потрібно відкрити на платформі рахунок і поповнити свій баланс для торгівлі. Сума депозиту залежить лише від вас і ваших можливостей, мені не важливо з якої суми ви почнете.

3. І останнє: щоб отримати доступ до групи, потрібно написати мені в приват, повідомити ваш ID на майданчику і суму депозиту в особистому кабінеті: @tradetrd


Після цього я перевірю, чи є Ви моїм партнером і далі вишлю вам посилання на закритий канал, де кожен день о 15:00 і вечір о 20:00 за московським часом я публікую торгові сигнали. Відео інструкції і моя допомога природно додається!

Ви отримуєте мій сигнал, заходите на торгову платформу і відкриваєте угоду - в зазначеному напрямку, на зазначеній валютній парі. Час угоди також має збігатися. Суму угоди вибираєте самі, виходячи з розмірів свого депозиту, я особисто рекомендую не більше 5% від суми банку, щоб мінімізувати ризики. Все дуже просто.

Не забувайте писати мені в приват відгуки і кидати скріншоти незалежно від результату, як це роблять всі підписники приватки. Якщо угода зайшла - порадіємо разом. Якщо щось пішло не так - допоможу знайти і виправити помилки!

Читай також інформацію нижче

▪️Відповіді на питання (https://teletype.in/@optionsua/6ObdTTmpV)

▪️В чому моя вигода (https://teletype.in/@optionsua/558i2yMbe)

▪️Як торгувати (https://teletype.in/@optionsua/0XbnRQB10)