Ihor Korolyshyn
@bodry_finansist
Авторський блог Ігоря Королишина про персональні інвестиції в цифрову епоху: підпишіться щоби бути в курсі.
21 posts
блог бодрого фінансиста

Підсумки '21 у цифрах

Дорогі читачі блогу бодрого фінансиста, пропоную звернути увагу на важливі цифри '21 року і таким чином підвести певні фінансові підсумки для себе. І, можливо, більш серйозніше відноситися до своїх фінансів у '22 році. Я переглянув усі твіти Чарлі з аналітичними даними за Новий '22 рік і відібрав ті, що стосуються росту грошової маси США, темпів інфляції, зміни цін на товари і прибутковості різних класів активів.

Мудра притча від бодрого фінансиста

МАЙСТЕР І УЧЕНЬ

В Травні 2017 моє відношення до інвестицій в Україні сильно змінилося

На той період я співпрацював зі страховим брокером, який активно просував фінансово-інвестиційні продукти однієї інноваційної страхової компанії (як нам тоді говорили на семінарах і конференції) на ринку України. Скажу, що це була остання моя співпраця такого роду, коли я продавав продукти сторонніх фінансових компаній, у моїй практиці.