April 19

«Біле жүріңіздер, әлемдегі ең ауыр топ біз боламыз!»

Slaughter to Prevail тобының жетекшісі Александр Шиколай — дэткор дегеніміз не және оның көмегімен бүкіл әлемді қалай бағындыру керектігі туралы

Фото: Александр Шиколайдың жеке мұрағаты

Slaughter to Prevail тобы қалай пайда болды?

Мен 14 жасымда былайша айтқанша, экстремалды вокалмен айналыса бастадым. Мені дэткор жанрындағы әндерді орындаған бірнеше топ шабыттандырды. Мен Екатеринбургтен келген жергілікті балаларды жинап, олармен бірге ойнауға тырыстым, бірақ олар мен сияқты идеялары тасып, жетістікке жетуді қалайтын пікірлес адамдар болмай шықты.

Өз тобын құру әрекеттерімен қатар YouTube-та жеке арнасын жүргізе бастады және онда ауыр вокалды түрлі әндердің кавер-нұсқаларын шығара бастады. Бейне жылдам тарап кетті, бір күні маған ағылшын гитарисі Джек Симмонс бірігуді ұсынды. Ол арнаны байқады да, мені жақсы вокалист ретінде таныды. Мен барабаншы, басист және тағы бір гитарист таптым. Осылайша 2014 жылы Slaughter to Prevail пайда болды.

Қазір бізді бүкіл әлем таниды деуге болады. Жақында Азия бойынша үлкен тур өтті — Жапония, Қытай, Вьетнам, тіпті Таиланд - және біз бірнеше мың адамнан толық зал жинадық. Айтпақшы, біздің жанкүйерлеріміздің 80% -дан астамы АҚШ-тан болып келеді.

Дэткор жанры деген не?

Оны heavy metal жанрының бір түрі деп атауға болады, бірақ, мысалы, әйгілі Metallica тобынан жүз есе ауыр. Дэткор жанрының аясында вокалистке екі талап қойылады: ол «бақыра» және «айқайлау» білуі қажет. «Бақыру» - бұл өз вокалын жалған байланыстармен пайда болатын төмен жиілікті дірілге бөлу. Бұл күшті бас дауысына ұқсайды. «Скрим» — ағылшынша scream — «айқайлау», бұл жерде бәрі түсінікті. Сондықтан, айтпақшы, кейде бізге әнді айтпадыңдар, әнді айқайлап шықтыңдар деп айтады. Қарапайым адамның көзқарасымен бұл дәл солай көрінеді, бірақ мен ренжімеймін. Адамдарға мұндай музыкаға үйрену үшін уақыт керек.

*Жалған желбезектер — шынайы дауыс желбезектерінің үстінде орналасқан бұлшық ет қатпарлары

Негізінен, дэткор вокалистерінде басынан аяғына дейін татуировка болады, олар топтың белсенді фронтмендері болып табылады, концерт кезінде көпшілікпен көп жұмыс істейді, секіріп-жүгіреді. Бұл өте қуатты музыка.

Осы жанрмен танысқысы келетіндерге қандай композицияларды ұсынар едіңіз?

Біздің ең танымал әніміз Demolisher деп аталады, оның Spotify-да 50 миллионнан астам тыңдалымы бар. Біздің жанр үшін бұл өте үлкен цифр — бірақ ол онымен шектелмейтін сияқты. Сондай-ақ, Suicide Silence тобының Unanswered трегін ұсынамын — дәл осы композициядан дэткор дәуірі басталды деп есептеледі.

Сіз өзіңізде өте төмен дауыс үндестілігінде орындау талантын қалай байқадыңыз?

Кенеттен ояна салып, керемет қабілетімді сезініп кеттім деген жағдай болған жоқ. Маған бірнеше жыл жаттығу, вокалмен жұмыс істеу қажет болды. Бұл ретте интернетте ешқандай сабақ немесе басқа ақпарат болған жоқ! Күн сайын машықтануға, басқа вокалистерді зерделеуге, оларға ұқсап бағуға тура келді — осылай да 5-6 жыл бойы, күн сайын шынықтым. Бұл менің жанымның қалауы болғандықтан, жылдар өткен сайын арманыма қол жеткізе бастадым. Осы іспен айналысқаныма 15 жылдай болды.

Әрбір адамда өзіне тән ерекшеліктері, генетикасы, дауыс ырғағының болуы — ауыр вокалға бейімділік деңгейіне әсер етеді. Алайда кәсіби деңгейде дэткор орындау үшін, оны әдемі, айқын, мықты орындау үшін өте ұзақ әрі табанды еңбек ету қажет. Ол нағыз шеберлік!

Ата-аналар сіздің қызығушылығыңызға қалай қарады?

Әрине, олар бұған елеусіз қарады, менің өмірдегі маңызды нәрселерге көңіл бөліп, болашақты ойлауым керек деген пікірде болды. Алайда, маған бұнымен айналысуға кедергі жасамағаны үшін оларға рахмет айтқым келеді.

Мен тұтастай алғанда қиын бала болып өстім, бірақ табанды әрі өжет едім. Мен жасөспірім кезімде өз мамандығымды тауып, өмірде не істегім келетінін және ол үшін не істеу керектігін түсінгенім үшін өте бақыттымын.

Мен қандай да бір топтың фронтменін көріп, оған ұқсауға тырыстым: өзіме татуировкалар жасадым, сахнада мінез-құлық және адамдармен қарым-қатынас жасау тәсілдерін көшірдім. Уақыт өте келе бейнеге бірегей нәрселер енгізе бастадым.

Сіз өзіңіздің негізгі фанаттық базаңыздың АҚШ-та шоғырланғанын айттыңыз. Көптеген әндеріңіз ішінара орыс тілінде жазылғанын ескерсек, сіз мұны қалай түсіндіресіз?

Американдықтар үшін бұл проблема емес, таңғажайып нәрсе. Америка көбінесе көшіп келушілерден тұратынын ұмытпаңыз. Мен АҚШ-та Флоридада екі жылдан бері тұрамын және ағылшын тілінде сөйлемей жүре аламын, өйткені онда орыс тілді қоғамдастық көп шоғырланған. Бұл тек Флоридада ғана емес, бүкіл Америкада кездеседі. Егер олар екінші ұрпақтың адамдары болмаса, іс жүзінде барлығында қандай да бір тілдік кедергі бар. Сондықтан онда ешкімді орыс тіліндегі әндер мазаламайды.

Концерттерден кейін қалай қалпына келесіз?

Қарапайым тыныш демалысты қалаймын. Турлар кезінде біз түнде ойнаймыз, ал таңертең және күндіз жолда боламыз. Осындай ауыр кесте мен ұдайы концерттерден тек дауыс ырғағы ғана емес, ең алдымен бүкіл дене мен орталық жүйке жүйесі де шаршайды. Организмді қалпына келтірмесе, бірнеше жылдардан кейін түрлі жанама әсерлер мен ауру пайда болады. 30 жастан кейін өз ағзаңды ерекше қадағалап, қарап отыру керек, өйткені қанша уақыт сахнада жүре алатының соған байланысты болады.

Slaughter to Prevail табысы көбінесе сіздің жеке YouTube арнаңыздың танымалдылығымен байланысты, онда шамамен 1,2 миллион жазылушы бар. Неге оны іске қосқыңыз келді?

Мен оны Екатеринбургтегі түрлі металлургиялық және өзге де зауыттарда жұмыс істеген кезімде іске қосқанмын. Ол кезде мен барлық құю станоктарында тұрып, бас механиктің көмекшісі, ТББ бақылаушысы болдым. Сосын маған оқып, инженер-конструктор болуды және уақыт өте келе кеңсе жұмысына көшуді ұсынды.

Түскі үзіліс пен бос уақытымда әртүрлі топтардың жазбаларын зерттедім, содан кейін кавер жасай бастадым: өзімді камераға түсіріп, роликтерді алдымен «ВКонтакте», содан кейін YouTube арнасына жүктедім. Менің ауыр вокалым бейнеленген алғашқы бейнероликтің айналымға түсіп, адамдар белсенді түрде жазыла бастағаны жақсы болды. Маркетологтардың, продюсерлердің, банктердің және т.б. қызметтерінсіз кез келген адам болуға және танымал болуға мүмкіндік беретін онлайн-платформалар мен әлеуметтік желілерге ризамын. Айтпақшы, менде TikTok арнасы да бар, бірақ неге екені белгісіз, ондағы роликтерде маған қарағанда менімен түскен бөтен адамдардың бейнелері көп қаралым жинайды...

Сіз маска шығару бизнесімен айналысасыз ғой.

Иә, мен ерекшеленудің, сахнада мықты боп көрінудің жолын іздедім. Бұл жерде де мен велосипед ойлап таппадым. Мысалы, танымал Slipknot нью-метал тобының барлық қатысушылары маскалар киіп өнер көрсетеді — олар бірінші және соңғы болып келмейді. Жасөспірім кезімде мен «Өрмекші-адам» фильмінің фанаты болдым және әрдайым өз костюмімді ойлап тапқым келді. Качалкада қосымша жұмыс істегенде бос уақытым көп болды, эскиздер сыза бастадым. Сосын Сочиде масканың прототипін жасауға келіскен балаларды таптым. Барлық шығындар 10 мың рубльге жуық болды.

Біздің гитарист Джек бастапқыда идеяны ұнатпады, бірақ мен маска киіп, YouTube үшін роликтер жазуды жалғастыра бердім. Адамдар байқап, бағалап, қайдан сатып алуға болатынын сұрай бастады. Жыл соңында 2016 жылдан бастап мен оны шығарып, сата бастадым. Содан бері оның дизайны жақсарды, және қазір бұл толыққанды бизнес-жоба, онда бірнеше адам, соның ішінде менің досым ол процесті қадағалап, жұмыс істейді. Нақты санын айта алмаймын, бірақ біз осындай маскалардың көбін саттық десек болады, Slaughter to Prevail жұмыс істеген кезде олардан түскен табыс шығынның бір бөлігін жабуға көмектесті. Топтың танымалдығы артқан сайын маскалардан түсетін түсім де артады.

Ал оған дейін бизнеспен немесе инвестициямен айналыстыңыз ба?

YouTube арнасының арқасында мен өзімнің айналамда өзімнің мерчімді қуана сатып алған адал аудиторияны жинадым - бастапқыда бұл жеке футболкалар болатын. 100 данасын саттып, тамақ шығынын бір-екі айға жаптым. Айтпақшы, сату басталғаннан кейін жарты жыл өткен соң өзіме қолдан Mercedes E-класын сатып алдым.

Сонымен қатар, мен YouTube жарнамалық платформасы арқылы өзімнің арнамды ақшаға айналдырған жоқпын. Мен осыны жасағанымда, кедергілер пайда болды: біреудің материалын қайта тігу кезінде авторлық құқық шеңберінде шектеулер пайда болды, және табыстың бір бөлігін бірлескен жасаушыларға беруге тура келді. Ақырында барлық шығындарды алып тастағанда, маған 20-30 пайызы ғана қалатын болды. Бұл тым аз болғандықтан, мен монетизацияны өшірдім.

2013-2014 жылдары инженер-конструктор қызметінен босатылдым. Ол кезде арнада 50 мыңға жуық жазылушыларым болды, олар маған мерч сатып алуға қолдау көрсетуге дайын болатын. Таңдау жасауға тура келді: өзімді толығымен шығармашылыққа арнаймын деп шештім. Сонымен қатар, мен бизнес-процестермен айналыстым: мата жеткізушілерді, баспа мамандарын іздедім, ЖК жүргізуді, салық салуды және т.б. зерттедім.

Сосын мен кофейня ашып, өздерімен алып кететін кофе сатуды бастадым. Қазір бұл іспен әпкем айналысады. Сондай-ақ бургер баспаханасына инвестиция салдым, бірақ бұл жобалар іске аспай қалды. Егер сен бизнеспен айналысатын болсаң, онымен үнемі айналысуға тиіссің, бұл менің ұзақ мерзімді мақсаттарыма қайшы келді.

Сондықтан мен қазір өзімді толығымен музыкаға арнадым. Мен жақсы табыс табатынымды жасырмаймын және пайданың бір бөлігін өз дамуыма, клиптерге, дыбыс жазуға және т.б. инвестициялай аламын.

Сіздің ұзақ мерзімді жоспарларыңыз қандай?

Әлемді музыкамызбен жаулап алу, оны қарапайым тыңдаушылар үшін түсінікті ету, сондай-ақ экстремалдық дыбыс диапазонында қалу. Біз әлемдегі ең «ауыр» және танымал топ екендігімізді бүкіл ғалам білсе деймін!