Mary Konarova
@mary_konarova
Пишу на тему побутової психології, hr і різних цікавинок.
50 posts
Корисно про роботу

❓ "Я не продажник, то чому я маю продавати себе як кандидата?"

❓ "Я не продажник, то чому я маю продавати себе як кандидата?"

ЯК ПРАЦЮВАТИ З ТАКОЮ ПОГОДОЮ? 

🌧️ Зізнаюся, я дуже люблю дощ. Звук дощових крапель, що стукають по карнизу - один з найбільш релаксних звуків у світі. Сіра димка за вікном додає +100 до затишку в кімнаті. Свіжий аромат дощу з відкритого вікна змушує дихати глибше.😌

Повстати з мертвих, або Як прийти в себе після свят

Новорічні свята - завжди як раптове випадання в іншу реальність - ніякої роботи, тільки нескінченний відпочинок, застілля, мандаринки-олів'є, ялинки, пісні про "хеппіньюєар" і сон до обіду. Вся ця фантасмагорія часто зникає в один прекрасний вечір, коли виявляється, що завтра на роботу. І з завтрашнього дня все знову буде як і раніше - вранці на роботу, ввечері назад, клієнти-переговори-звіти, ввечері встигнути на маршрутку і додому, і так по колу.